Ik blijf maar op Frontaal Naakt lezen dat er nog steeds lieden achter de schermen actief zijn met het moedwillig hacken van deze site. Lieden die menen mij daar een gunst mee te verlenen, of daar anderszins beter van te worden, vergissen zich: ik word er namelijk op aangekeken, en ik heb geen zin om zometeen verantwoording af te moeten leggen als Peter's site het loodje legt.
Met andere woorden: kappen a.u.b.
zaterdag, september 06, 2008
Oproep
op
10:14
Abonneren op:
Reacties plaatsen (Atom)
147 reacties:
LS...
Om meer dan een reden lijkt het mij uitstekend als Peters site het loodje legt. Woeehhhwaaahhhh !
Als je niet verantwoordelijk bent moet je ook de verantwoordelijkheid niet naar je toetrekken. Ongeacht wat een paranoïde Breedveld ook beweerd. Breedveld heeft zoveel mensen tegen zich in het harnas gejaagd en zoveel vijanden gemaakt dat ik me niet kan voorstellen dat het deze hackers alleen maar te doen zou zijn om zijn houding tegenover jou te wreken. Als er al sprake is van hacken. Breedveld is een complete digibeet dus die ziet het posten van een commentaar via een ander IP adres al als hacken. Ik ben het niet eens met de vermeende hackpogingen. Laat me dat vooropstellen. En ik ben ook van mening dat ze Breedveld lekker in zijn eigen sop gaar moeten laten koken. Inclusief jij. Anderzijds is Breedveld er zelf verantwoordelijk voor dat de beveiliging van zijn site niet zo lek als een mandje is. Dat heeft niets van doen met jou Lagonda.
Lagonda wordt anders wèl steeds als (mede)verantwoordelijke aangewezen voor iedere hackpoging die die sukkel daar op FN meent te constateren.
Ik kan me dus voorstellen dat Lagonda nu oproept to whom it may concern, om ermee te stoppen.
Al was het maar om duidelijk aan te geven dat HIJ er niets mee van doen heeft, of wil hebben.
Ik vind overigens ook dat Lagonda zou kunnen overwegen om een aangifte wegens laster in te dienen bij de politie.
Er zijn nl. wel grenzen aan wat je iemand in de schoenen mag schuiven, zonder dat daar enige grond voor is.
Voor de rest heeft you know who natuurlijk gelijk dat men Peuter lekker moeten laten gaarpruttelen in z'n zelfgemaakte soepzooi..
Tot zover my two cents, tis weekend mensen!
Tijd voor léuke dingen dus!
Ik zou het erg jammer vinden als FN zou verdwijnen. Zeer vermakelijk allemaal. Fawlty Towers is er niets bij!
LS: Ik weet niet of jij degene bent die achter de schermen bezig is, maar ik heb dus geen zin om straks vanwege dit geklooi een advocaat in de arm te nemen. So pretty please with sugar on top --- genoeg.
Die minkukel & co op FN moet zijn anti-paranoia medicijnen blijven slikken.
Onvoorstelbaar wat een verzameling losers daar bij elkaar zitten.
Ik denk trouwens zelf dat er nog steeds een meute socks van petertje en zijn vriendinnetje bij zitten. Al die mollen bijvoorbeeld (Molovich en Molrat oa). Die komen ook altijd opdraven als petertje hulp nodig heeft van zijn harempje. Net lang genoeg om even te stoppen met letterlijke "orale" dienstverlening om figuurlijke "orale" dientsverlening te verlenen waarschijnlijk :D.
~ocean
De grote vraag is natuurlijk of datgene wat wordt beweerd op FN ook werkelijk waar is? Misschien is het wel een zoveelste stap is in de psychologische oorlogvoering. En de beschuldiging van het "duo", die met het grootste gemak, maar de kleinste bewijzen wordt gedaan is ook al bepaald ongenuanceerd. Als ik kijk naar de trieste overblijfselen en de slijmerige commentaren op FN (waarvan ik mij in alle redelijkheid afvraag of ze niet weer uit louter aliassen van Peter c.s. bestaan) dan ben ik blij er net op tijd te zijn vetrokken. Aan de late kant,maar toch.
Breedveld drait door en ziet water braden.
Nog even en de enige reedie is de dwangbuis of platspuiten.
Dr. Vogel
Excuus, bedoeld wordt: water branden, hoewel bij Breedveld natuurlijk alles moelijk is.
Dr. Vogel
Sorry, probleem met toetsenbord.
Vogel
Het is overigens buitengewoon treurig en hypocriet dat PB wel een compliment van HVV aan zijn adres in de rechterkolom van FN handhaaft. Komt nog bij dat hij in zijn nietsontziende haat tegen alles wat maar naar HVV ruikt ook onbewust Loor even een kopje kleiner maakt. Iemand die dat fijntjes inwrijft ziet zijn reactie verwijderd. Loor lijkt definitief gekozen te hebben voor FN, zij publiceert immers al langere tijd niet meer op HVV. De hetzerige aanvallen van PB hebben ook haar tot een keuze gedwongen, zo lijkt het, want aan de formule van HVV is namelijk niets veranderd. Het lijkt mij een onjuiste keuze, toegeven aan extreem dominante sekteleiders die jou aan hun manipulatie willen onderwerpen. Zelfs zo erg, dat je eigen onafhankelijke denken er het slachtoffer van is. Brussen en Loor zullen het nooit toegeven,maar ze zitten onder de plak van een monomane sekteleider die zijn medicijnen al maanden niet meer inneemt.
Het zou mij niet verbazen waneer bij Loor, wat Breedveld betreft, zo langzamerhand ook de ogen open gaan en dat zij inmiddels in een loyaliteitconfict verkeert.
Zou er echt niemand in de omgeving van Breedveld zijn die hem tegen zichzef in bescherming kan nemen?
Nu Hafid er niet blijkt te zijn, is hier misschien een rol voor Tjerk, de oude strijdmakker van Lagonda weggelegd. Tjerk heeft zich immers in het verleden op FN als specialist in het ontwarren van drogredeneringen getoond.
Hoewel ik bij nader inzien de kans groter acht dat Tjerk nog steeds wanhopig aan het zoeken is naar een logisch systeem waarbinnen het gebeuren rondom FN en de cruiale rol van het gedrag van Breedveld daarin, te plaatsen is.
Fadin
Ik zie niets in hack- praktijken. Toegegeven, ik gebruik met plezier een ander IP om het hysterische gillende en schoppende Meulenbeltje aan het poetsen te zetten, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik zelf wel bepaal of ik wegblijf. Vind het overigens wel jammer dat het zo moet, want ik had graag de tijd genomen om het minkukeltje Bert Brussen aan de staart te trekken. De familie Peters – hoeveel pseudoniemen heeft hij eigenlijk - is tenminste nog zichzelf, hoe knettergek ze met z’n allen ook zijn. Brussen echter, is een verachtelijk schandknaapje dat eens flink geestelijk mishandeld moet worden. Zou hij zich hier durven melden? Neeeee.... Vast niet. Mag waarschijnlijk ook niet van het baasje.
Ligt het aan mijn computer of is FN helemaal leeg?
Het heeft wel iets kalmerends over zich zo. Als een heldere lucht na een onweersbui.
@Jose
Klopt. Helemaal leeg. Nou ja, bijna. Nekschot krijgt er vanuit het niets een wel heel enge Judaskus. Ik zou maar even onderduiken als ik Gregorius was.
@ Lagonda,
Ook ik steun jou oproep om de site van PB vooral niet te hacken !
Peter Breedveld heeft daar volgens mij helemaal geen hackers voor nodig ! Betere "hackers" dan Breedveld bestaan er volgens mij niet !
Het is zoals een goede vriend het geweldig verwoordde !
"Gun een virtuele travistiet z'n eigen ravijn. Maar laten wij er vooral voor zorgen dat wij 'm niet het laatste zetje geven. Want dat is niet aardig , George !!"
Grt.,
George van Kralingen
3216 BK Abbenbroek
Huisnummer 1
OP FN is de column van Loor wel heel erg snel door Breedveld in het archief opgeborgen.
Op "Loor Schrijft" gaat het nog echter verder.
Daar reageert Napoleon:
""Loor, Op FN zeg je richting Breedveld: kaka krijgt hier nog steeds een podium van Peter en dat verbaast me."
Daarna laat je hem wegkomen met de hypocriete reactie annex leugen: "Ik ga niet iemand bannen omdat ie dingen verkondigd die ik niet oke vind, Loor. Dat heb ik nog nooit gedaan."
Verderop in dezelfde Zelfhaat-draad merkt Molrat terecht op :
"dat ieder die Hassnae kritisch bejegend, wordt afgemaakt, terwijl Peter met zijn armen over elkaar blijft toekijken als Loor de ene na de andere persoonlijke en racistische aanval over zich heen krijgt".
Loor, denk je ook niet dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat je gepiepeld wordt door de Siamase tweeling met hun aliassen Laila en Kaka.""
Nico
Dank, Lagonda. Als dit door gaat krijg ik er ook ellende mee.
Neemt niet weg dat 'Alice's Restaurant' een gaaf nummer is.
Wat FN betreft, bij iedere discussie is het nu een kwestie van 'vind de trol'. Best leuk, en leerzaam. Dan kom je te weten wat die twee echt denken.
Als het onderwerp nog interesseerd, tenminste. Dat was bij 'zelfhaat' zeker het geval. Goeie titel, trouwens.
Gezien de context.
@Nico,
kaka is de trol. En ik kan het bewijzen ook ;)
Wat gebeurt er in de comments onder het stukje "Siham"op FN?
Ontmaskerde pseudoniemen???
Daniel, doe eens een poging...
Even iets anders.Ik heb PB nu twee keer per e-mail gevraagd waarom de complimenteuze opmerking van HVV aan zijn adres (rechterkolom FN) nog steeds niet verwijderd is. Inmiddels maak ik er zelf een principe zaak van. Ik wil niet meer dat HVV geassocieerd wordt met FN en dat die link verdwijnt!
Wat een armoe op FN:
"Jean Franceois", het zoveelste Breedveld-alias om de ruimte te vullen.
Moniek
Volg de link, lees m'n comments.
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7933798903992828916&postID=2134043833234500976
Hoop dat heteb het niet erg vindt dat ik het even bij hem parkeer.
Maak je niet druk Marcel. Als zo'n jongen nu van alle kanten dringend lovende woorden uit het veld nodig heeft en die breed uitstalt teneinde wat meer met zichzelf ingenomen te kunnen zijn,... dan gun je hem die toch?
Voor het eerst in mijn leven maak ik me wel druk, Sjun. Die complimentjes die hij zo graag handhaaft en die afkomstig zijn van een weblog dat hij verder stelselmatig en consequent betitelt als fascistisch schorem, verdient hij niet meer. Weg ermee!Deze narcist geilt maar op andermans complimentjes (van zijn laatste schaarse vriendjes of zo).
Volgens mij laat die Breedveld zich teveel opnaaien door linkse oproerkraaiers als Bert Brussen en consorten.
Interessante discusssie op "Loor schrijft" nadat angsthaas Breedveld nadat hem de grond te heet onder de voeten werd, de "Zelfhaat-column" van Loor naar zijn archief heeft verplaatst waarmee de comment-mogelijkheid op FN gesloten werd.
Onder "Zelfhaat" schrijft Ocean ( 07-09 / 22.57):
over Breedveld en Brussen: "anti-semieten van het zuiverste water"
@Koos.
Wat de rol van Brussen betreft, heb je denk ik wel gelijk, ik zie het zo:
Breedveld is getikt en zal zichzelf met zijn Hassnae-bom opblazen en intrigant Brussen helpt hem daaarbij een handje.
Fannie M.
Ach ik vind de insteek van Bert Brussen best sympathiek. In plaats van vervelend te doen en zelf te beweren dat de Shoah niet heeft plaatsgevonden, is hij zo vriendelijk om van Joden te eisen dat ze uit eigen beweging de Shoah ontkennen door net te doen alsof er niets is gebeurd.
@daniel: precies goed wat je over Bert Brussen zegt.
@daniel: vergat philippine. Alsnog.
als je politiek links praat ,en voor al de multicul omzet in het moet kunnen,dan kan je volgens de spuitgasten van de subsidie wagen niets fout doen.
En krijg je ook een regelmatig infuus in het achterste .
Het gedeelte waar de aandacht op viel toen P in Japan opmerkte dat daar de mensen lief en wij horken zijn.
Hij werd lyrisch over het gaatje waar het meestal uit,maar bij hem er in gaat.
Breedveld in het laatste verslag
van zijn Spanje-reisje:
"Ik voel altijd lichte paniek als mensen me onverwacht aanraken".
Och arme, het mannetje blijkt toch nog zieker dan ik dacht.
J. Russell
.
Liefdevol lichamelijk contact tussen moeder en kind is de basis voor een gezonde emotionele ontwikkeling.
De huid is ons grootste zintuiglijke orgaan en door kinderen positief aan te raken, ontwikkelen zij zelfwaardering en vertrouwen in een ander.
Als een kind niet of te weinig aangeraakt wordt, gaat de huid
-zoals dat in de beschrijving door Breedveld treffend wordt verwoord-functioneren als een beschermijng tegen de omringende wereld.
In plaats van een poort naar de wereld wordt het een gesloten luik.
Volgt iemand de ontwikkelingen op het zinkende Frontaal Naakt nog? Ik kan het jullie aanbevelen. Eigenlijk is het er nog nooit zo leuk geweest als nu:
Frans Smeets: "tachtig procent van de reageerders op weblogs is mongool"
Peter Breedveld: "Right on. Internet is het domein van de domme massa, en die is angstaanjagend."
Bertje Brussen: "Welnu, de uitkomst van mijn herziene stelling luidt, en tevens een herschrijving van mijn eerste wet (van Lucas) luidt als volgt: "90% van de reaguurders is idioot. Van die reaguurders is een klein aantal serieus levensgevaarlijk en ernstig gestoord."
Vervolgens constateert Obersturmbahnführer Breedveld: "Ook op het Wereldwijde Web is het oneerlijk verdeeld. Op FN is een aanzienlijk lager dan het door Bert berekende percentage reaguurders mongool. Dat betekent dat er websites zijn waar het percentage juist hoger ligt."
Mooi hoor. De sociaal darwinisten Smeets, Molenveldje Breedveld en zijn gretig bukkende schandknaapje Bertje Brussen, zijn begonnen het volk onder te verdelen in dom c.q. idioot, dommer, c.q. serieus levensgevaarlijk, en mongool, ernstig gestoord c.q. domst.
Het wachten is op de Endlösung der Dummkopffrage.
Zelfmoord misschien? Peter?
Ach, daar was je al mee bezig! Laat ik je vooral niet ophouden....
@ Geert Geel.
Aanvankelijk vond ik het wel vermakelijk om op FN te zien in welke bochten patientje Breedveld zich in zijn (alias)reacties moet wringen om zichzelf en zijn zinkend schip te redden.
Nu ik de Radio 1-Nachtvluchten-uitzending beluisterd heb, zou ik bijna medelijden krijgen met het kleine mannetje dat in zijn ontwikkeling zo veel te kort gekomen is.
Marli
@Marli, niet opgeven. Blijven kijken. Ze zijn er aan het radicaliseren. Heel fascinerend, dat proces. Voer voor psychologen en een antwoord op de vraag hoe die aardige buurtwerker Mohammed Bouyeri, in zo'n korte tijd kon veranderen in een haram-slager.
Ook stoethaspel neemt afstand van de dwangmatige naturist Breedveld en zijn perverse schandknaapje Brussen:
http://www.stoethaspel.com/
@Geert Geel.
Dank voor je verwijzing naar het verhelderend stuk van Stoethaspel over Backstabber-Breedveld.
Ook ik kon me al langer niet aan de indrduk onttrekken dat Breedveld aan zelfbevrediging doet door door via aliassen zijn halve site vol te schrijven en zichzelf daarbij voortdurend veren in zijn achterste steekt.
Het is al eerder opgemerkt: vermeend vrijdenker Breeerveld zit op zijn site zoals een Bok op zijn haverkist zit. Deze zichzelf zo graag als onverschrokken voorvechter van het vrije woord etalerende man is in wezen een onvolgroeid kind dat grote angst heeft voor verlies van controle op zijn omgeving.
Zijn pathologische behoefte om bezoekers die hem tegenspreken te domineren en te kleineren en hen vervolgens via prive-mails te schofferen en te intimideren, komt voort uit gevoelens van minderwaardigheid en kan niet los gezien worden van de manier waaop hij in het verleden zelf als kind is behandeld.
Het probleem bij Breedveld is echter dat hij blijkt te moeten vluchten voor de waarheid in zijn kindertijd, waaardoor geen begin met herstel kan worden gemaakt.
Ingeborg
Stoethaspel is extreem-rechts is dan de conclusie van ons nitwit.
Laat het nou juist dat soort reacties zijn die voor het draagvlak van sites als Polinco zorgen. Als het aan Peter ligt is er niet zo heel veel meer bespreekbaar, want het fatsoen enzo...
Toch schattig dat alles wat ie in kan brengen wat gemompel over bruine hemden/extreem-rechts is. Al zou ik dat zijn, dan nog altijd ben ik een gezondere geest in een gezonder lichaam dan het zijne...
@Ingeborg
Ik ben het in de kern wel eens met je visie op het gestoorde gedrag dat patient B. ten toon spreidt.
Een kleine opmerking: Hier in de psychiatrische kliniek waar ik werk, wordt bij het psychiatrisch ziektebeeelbeeld dat B. zo pijnlijk prachtig etaleert, i.p.v. een "onvolgroeide" persoonlijkheid eerder gesproken van een gedeformeerde of misvormde persoonlijkheid.
Een onderscheid dat met het oog op de kansen op herstel een verschil maakt.
Eerlijkheids halve moet ik bekennen dat ik helemaal niet weet wie kaka is.
Mijn gok dat het Hassnea of Peter was, was gebaseerd kaka's eerste reactie op Wyler. Maar die reactie hoeft helemaal niet te betekenen dat kaka weet dat ik het ben.
Ik heb me weer eens vergist.
Peter heeft een aantal eisen aan mij gestelt, de meeste daar kan ik niet aan voldoen. Maar deze wel.
Maar ik denk wel dat het iemand is die ze kennen, anders had ie dat hele Holocaust gedoe niet geaccepteerd.
Als je wilt weten wat voor dreigbrieven ik van hem krijg, kijk dan eens hier:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6919
Dat van Hafid kan ie op z'n rug schrijven en uiteraard is het een antisemiet.
@Daniel "Maar die reactie hoeft helemaal niet te betekenen dat Kaka weet dat ik het ben".
Dat is een juiste redenering, maar daarmee is nog niet uitgesloten dat je gok dat Kaka een alias voor Breedveld/Hassnae is, wel juist is.
Eerder blijkt Breedveld met valse reacties zijn site te hebben gemanipuleerd.
Dus is het ook nu niet uit te sluiten dat het duo achter het alias Kaka schuil gaat.
Het is Breedveld zelf die het vertouwen van zijn bezoekers volledig ondergraven heeft.
paracetamol
@Daniel
Hoezo dacht je dat Loor n.a.v. jouw stukje "Sprookjes" vertrokken is? Van waar is Loor vertrokken en waar naar toe?
Zijn Loor dan eindelijk de schellen van de ogen gevallen en ziet ze wat voor vlees ze eigenlijk met Breedveld in de kuip heeft?
En hoe zit dat met je "potsierlijk gepronk met de goedkeuring van Hafid"? Waar op FN is die discussie tussen jou en Hafid te lezen?
Loor is weg bij HVV. Ik neem aan dat dit niet zomaar is gebeurd.
Ik ben veel meer benieuwd of 'Kariem' een alter ego van Breedveld was. Zeg maar om de discussie levendig te houden.
Kariem was diegene die Pamela Hemelrijk met de dood bedreigde op 's mans site. Toen Hemelrijk daarop vervolgens steun zocht bij *kuch* de hoofdredacteur gaf die niet thuis.
Kaka zou heel goed zomaar eens Imad al Kaka kunnen zijn. Aangezien hij in de voetsporen van Hamburger zijn entree maakte. Een Anja habitué
Heeft samen ooit eens met een meisje van de NIO een boekje geschreven over de coming out van moslims als homo's.
Neem bijvoorbeeld deze:
http://www.peterbreedveld.com/archives/00001009.html
Het is niet precies de discussie waar ik aan dacht, maar dit gesprek is ook goed voorbeeld. Ik wist eerst helemaal niet dat Hafid een bekende schrijver was, reden te meer om er van te genieten dat ik het met hem kon vinden.
De andere discussie ging over de Koran. Ik beweerde dat het de bedoeling van de Islam is om Koran letterlijk te worden genomen. Ik werd daar op aangevallen, een pittige discussie. Hafid kwam langs, Mr Koran expert himself, en gaf een aantal argumenten waarom wat ik zei waar was. Onder andere dat het in de Koran staat. Mooi moment.
Blij om te weten dat Peter zich daar aan ergert.
Als ik het goed begrijp zijn Breedveld's vriendjes van de NIO hem te hulp geschoten op FN. Kaka, Kariem e.d. gebruiken dezelfde computer als B. als hij daar van hun computer gebruik maakt. Zodoende zijn ze op de hoogte van allerlei privé gegevens van bezoekers van FN. Fijn om te weten dat ze bij het NIO je IP nummers kennen.
In "De kunst van het gelijk krijgen" bespreekt Schopenhauer 38 kunstgrepen om het eigen ongelijk te maskeren en de tegenstander onderuit te halen.
Van een aantal van deze kunstgrepen wordt door Breedveld in zijn reacties driftg gebruik gemaakt.
Eentje daarvan is echter door veel bezoekers van FN aan den lijve ervaren en springt bij Breedveld het meeste in het oog:
"Als men merkt dat de tegenstander superieur is en men ongelijk zal krijgen, dan wordt men beledigend, persoonlijk. grof".
Fadin
U liegt, u draait en u bent niet eerlijk meneer Breedveld!
Jan Peter B.
Kaka en eenvoudige allochtoon zijn een en dezelfde.Precies dezelfde schrijfstijl en dezelfde
pesterige toon.
Klopt
Hassnae doet mij denken aan het dochtertje van een foute vader dat vanuit misplaatste loyaliteit wanhopig probeert haar pappie te beschermen.
Daarbj dienen de kinderlijke debattrucjes van Hassnae - die niet bepaald het buskruit lijkt te hebben uitgevonden - om het buitesporige gedrag van Breedveld en haar eigen ongelijk te maskeren.
Arthur
U liegt, u draait en u bent niet eerlijk meneer Breedveld!
Jan Peter B.
@Daniel
"Het is niet precies de discussie waar ik aan dacht" schrijf je m.bt. je discussie met Hafid.
Maar waar precies dacht je dan wel aan en waar doelt Breedveld op in zijn mail?
Of heeft onze ingebeelde vrijdenker die zichzelf vanwege ongesluierde opinies op de borst slaat je verboden om daar verder over uit te wijden?
@fadin
"Als men merkt dat de tegenstander superier is en men ongelijk zal krijgen, dan wordt men beledigend persoonlijk,grof.
Hoe treffend is dit voor Breedveld.
In plaats van een kustgreep is deze door Schopenhauer beschreven reactie voor Breedveld een tweede natuur geworden, waarbij Hassnae haar best doet om in zijn voetsporen te treden.
Karin
@Daniel
De Link naar "Sprookjes" op HVV werkt niet meer. Wat klopte niet in het artikel dat je het hebt laten verwijderen?
@Vero
Dat schreef ik toch, een discussie over de Koran en het wel of niet letterlijk interpreteren daarvan.
Ik kan die discussie niet meer terugvinden omdat Hafid op iedere FN pagina staat, vanwege het compliment aan de zijkant. Daar kan google niet tegenop.
Die andere discussie kon ik terugvinden omdat ik me kon herinneren dat we Spinoza bespraken. Maar het is evenzogoed een mooi voorbeeld hoe de ideeen van Hafid aardig overeenkomen met die van mij. Ook mbt de overeenkomsten tussen het Jodendom en de Islam (en dat is bepaald geen compliment, maar wel fascinerend).
Vlak voor dat ik gebanned werd heb ik geschreven dat ik Peter's goedkeuring niet nodig heb. Ik heb iets veel waardevollers. Ik bedoel, wat is Peter vergeleken met Hafid?
Is het niet raar dat ie zich daar boos over maakt?
Wat Breedveld's eisen zijn kun je lezen op HVV, een daarvan is dat ik lieg over Hafid en dat ik terugneem dat hij een antisemiet is.
Welnu...
Oude vrouwtjes kijken boos naar zijn Islamitische vriendin, en opeens zijn dat oude Hebreeuws sprekende vrouwtjes? Da's raar. Kent PB Hebreeuws? Of is het misschien zijn Islamitische vriendin die 'm dat ingefluisterd heeft.
Een platform bieden aan Holocaust ontkenners. Dat zou ie alleen hebben gedaan om mij te plagen? Dat is te veel eer, dat geloof ik niet.
En dan heb ik het nog niet over z'n jodenster mail gehad. Iemand die dat zegt, en die mij een nazipropagadist noemt, zegt dat wetend dat dit mij meer kwetst dan anderen omdat ik Jood ben.
Wat is dat anders dan een definitie van antisemiet?
Ik heb het verwijderd omdat de emotie erachter niet klopte. De veronderstelling in dat stuk was dat die opmerkingen, over het sturen van screenshots naar Vodafone, nooit bij de man waren angekomen. Ik kan hem natuurlijk moeilijk een weerzinwekkend mens noemen omdat hij mensen bedreigt, als ik me daar zelf ook schuldig aan maakt. Dat weerzinwekkend mens was dus ik.
De gemoedrust van Peter boeit me in dat opzicht niet. Het gaat me hierbij om mijn 'ziel' en hoe ik mezelf zie.
Ik vind het erg dat ik me daar niet onmiddelijk voor heb verontschuldigd, zoals ieder normaal mens zich voor de dreigementen die er bij Breedveld als een soort woord diarree uitvliegen zou verontschuldigen.
Een knipoog van Yolente, da's natuurlijk wat anders.
Lees de discussie tussen Stoethaspel en Hassnae op FN.
Die zogenaamde comments van Hassnae komen regelrecht uit de pen van Breedfielt.
Stilistisch volstrekt eensluidend.
Dat gezegd hebbende overigens, vind ik dat die vent te veel het onderwerp is in de comments hier en elders.
Hij verdient die aandacht helemaal niet en hij wordt er ook nog geil van: het gaat over mij, mij, mij.
Want lezen doet ie ze allemaal: HVV, Lagonda, Stoet, ondanks zijn mededeling dat ie er genoeg van heeft.
Tja.
@Frank
Dat ook de comments van Hassnae op Stoethaspel uit de pen van Breedbek zouden komen, verbaast mij niets.
Net zoals talloze andere comments onder veschillend alias ook uit zijn pen lijken te komen.
In zijn wanhoop om zijn gelijk overeind te houden, heeft Breedveld met zijn aliassen-noodgreep de geloofwaardigheid van FN te grabbel gegooid.
Karin
@Daniel 12:35 PM
De link naar je discussie met Hafid werkt niet bij mij.
Kun je svp de datum van de column op FN geven waaronder ik hem kan vinden?
In een reactie op 19 april 2007 formuleerde Isah het op treffende wijze:
"Misschien moet Peter zich niet zo belanhgrijk voelen en zich wat meer bezig houden met zijn vrouw en vooral met zijn 4 bloedjes van kinderen die hij acuut in de steek heeft gelaten voor een collegaatje/ neuquertje".
@ Frank
Als voer voor psychologen zijn de gestoorde reacties van Breedveld ongetwijeld de moeite van het bestuderen waard.
Laten we echter vooral niet de vewachting hebben dat Breedveld zelf ook maar een cent wijzer wordt van de inzichten die hier door reaguurders worden aangeboden.
Het heeft immers geen zin om een binde man te vertellen waar hij moet kijken om de weg naar het licht te vinden.
Wat betreft de folie a deux van het duo bestaat er in mijn thuisland het gezegde:
"If the blind leads the blind, both shall fall into the ditch".
William
@Anoniem 12:25 PM. Talking about Loor.
The proveb warns that "you should not bite the hand that feeds you".
But maybe you should, if it prevents you from feeding yourself.
(Thomass Szasz)
William
06 2007
Ex-moslims
http://www.peterbreedveld.com/archives/00000989.html
@Daniel
In de column "Ex-moslims" waarna je linkt zie ik dat zelfs ook het zusje van Hafid onder haar alias Laila het met je eens is:
"@Daniel. Eens! Het is niet de emancipatie van de moslims waar het aan ontbreekt in het Westen maar de emancipatie van de moslimman. Kritiek hoe goed dan ook bedoelt sorteert alleen het tegenovergestelde efect. Hij plant zijn hakken nog steviger in het zand."
Nu wordt mij duidelijk waarin de aantrekkingskracht van Breedveld op Hassnae schuilt: Breedveld weerspiegelt in zijn omgang met kritiek het prototype van de moslimman.
Aisha
mqnl@Daniel: Na lezing van 'ex moslims' wordt de achteruitgang van Frontaal Naakt, nu, nog pijnlijker. Philippine.
Het kan nog pijnlijker...
http://www.advalvas.vu.nl/achtergronden/3-achtergronden/104-koken-voor-studenten.html
Grt.,
George
@Lagonda
Breedveld beschuldigt Lagonda wederom openlijk van sabotage:
"Is het echt zo moeilijk te begrijpen? Filter doet het goed - Lagonda komt nog eens langs - filter doet het niet meer. Enige logische conclusie: Lagonda heeft dat filter weer opengezet en daarna ging-ie rusten. Niks tweaken en fine-tunen."
Het blijft maar door etteren.
Op FN probeert Peter z'n heropvoedingsgesticht weer open te gooien. Ik hoop dat iedereen bedankt voor de eer.
@Jelle: Ja, ik weet het. Het vervelende is, dat het nogal gecompliceerd is om uit te leggen wat ik fout heb gedaan. Maar laat ik toch eens een poging wagen:
Het CMS van Frontaal Naakt is geschreven in Perl, waar ik ongeveer 12 jaar geleden voor het laatst mee heb gewerkt, en waar ik nooit echt thuis in ben geweest. Perl heeft een echte nerd-syntax, en is met name op het gebied van tekstmanipulaties (dus: zoeken en vervangen binnen een tekst) extreem ondoorgrondelijk.
Verder is het systeem ongelooflijk traag, en niet erg robuust --- als het druk wordt op FN, en veel mensen posten comments, dan is er de kans dat het systeem schrijffouten maakt, waardoor er corrupte files ontstaan --- het CMS loopt dan vast. Dit is een jaar geleden een aantal keren vlak achter elkaar gebeurd. Op een bepaald moment had het CMS zelfs zijn eigen systeembestanden gemold.
Nadat ik Peter beloofd had om naar zijn filter te kijken, heb ik eerst heel lang gezocht naar waar in de code de comments worden gefilterd --- dat is natuurlijk de meest logische plek om ook de gebruikersnamen te filteren. Het systeem "loopt" daar door een lijst met alle te filteren woorden heen, en gaat per woord kijken of het in de comments staat. Het systeem vergelijkt daar dus a.h.w. woorden met woorden, en dat kost in verhouding veel processortijd --- computers werken liever met cijfertjes.
Op deze plek wilde ik dus ook de gebruikersnaam filteren, omdat-ie dan maar één keer door de lijst met verboden woorden hoefde te loopen. Alleen --- op deze plek in de code werkte dat helemaal niet, en ik kon niet zo snel terugvinden waar dat aan lag. Om daar achter te komen, zou ik me door een woud van typische onleesbare Perl-tekstmanipulaties heen moeten worstelen, en daar had ik geen zin in --- dat zou er op neerkomen dat ik ergens een Perl-handleiding op moest snorren, om regel voor regel te analyseren wat er gebeurde.
Ik heb dus in eerste instantie gekozen voor een "quick-and-dirty"-solution: ik heb de code waarmee de comments worden gefilterd (die loop dus) gekopieerd naar het begin van de hele comment-procedure om de gebruikersnaam te filteren. Dus: voordat het CMS de onleesbare Perl-manipulaties op de gebruikersnaam uitvoerde, werd de gebruikersnaam al gefilterd.
Dat werkte, en dat is ook de versie die Peter heeft getest. Echter, de code was weer een stuk trager geworden --- er zat namelijk een extra loop in, waardoor het systeem dus twéé keer door zijn filterlijst moest fietsen. Dat zat me niet lekker.
Toen gebeurde het volgende: in de nasleep kreeg ik alweer mot met Peter over zijn benadering van Daniel. Ik heb aanvankelijk aangeboden Daniel aan te spreken op zijn gedrag, en Daniel heeft me toegezegd dat hij de site verder met rust zou laten. Dit heb ik weer naar Peter geschreven, die het prompt ging hebben over het (juridisch) aanpakken van Daniel --- waarmee hij mijn geslaagde bemiddelingspoging dus in feite met de voeten trad. Daar kregen we woorden over via de mail, en de poeslieve Peter, die inmiddels zijn gewenste filter voor elkaar had, was ineens weer verdwenen, en ik kreeg weer allerlei beschuldigingen om mijn oren.
Toen begreep ik dat een hele domme fout gemaakt had door Peter aanvankelijk aan te bieden zijn filter te verbeteren. Hij had nu zijn filter, maar op een manier die zijn site kwetsbaarder maakte --- ik was bang dat als zijn site weer eens de geest zou geven (zoals eerder was gebeurd), dat ik het dan op mijn brood zou krijgen. Ik ben dus aan 't eind van die dag nog teruggegaan, en heb een stuk code geschreven waarmee zowel de comments alsook de gebruikersnaam binnen één loop werden gefilterd. Dat leek goed te werken, maar ik heb later begrepen dat ik daar een fout had gemaakt; het werkte alleen als je een e-mail adres en/of webadres meepost met je comment --- vul je alleen een naam in, dan werkt het niet.
Maar goed --- met de arrogantie die typisch is voor programmeurs heb ik gemeend dat het allemaal wel goed was, en heb ik de laatste versie geupload --- dat moet rond 18:00 zijn geweest op dezelfde dag. Ik heb verder niet meer getest --- ik heb alleen op zaterdag nog wat hulpbestanden van eigen makelij van de server verwijderd --- dat leek me wel zo netjes, en ik wilde voorkomen dat ik daar ook nog eens vragen over zou krijgen.
Peter, met wie ik inmiddels weer op voet van oorlog stond, had me vrijdag gevraagd of hij me kon vertrouwen met de FTP-gegevens. Ik zei hem toen dat het ZIJN FTP-gegevens waren (waarmee ik aangeef dat HIJ verantwoordelijk is voor de inschatting of ik hem wel of niet te goeder trouw ben), en ik heb hem gezegd dat-ie voortaan zijn eigen sores maar moest oplossen, en dat ik zijn server in de toekomst verder met rust zou laten.
Op FN schreef ik dat Peter met het aanpakken van Daniel zijn hand overspeelde. Het is weer helemaal typisch dat Peter hier UITERAARD een bedreiging in leest --- ik bedoelde enkel uit te drukken dat-ie met het aanpakken van Daniel zijn credits bij mij (en wellicht bij meer mensen) definitief zou verspelen. De golf van verwoedde hackpogingen waar hij mee te kampen heeft gehad, geeft aan dat ik dat weer scherp had gezien --- je kunt niet eindeloos blijven uitdelen, en menen dat je niet eens een klap terugkrijgt. Peter heeft volkomen verkeerd ingeschat hoe de verhoudingen lagen, en hoever hij sommigen al tegen zich in het harnas had gejaagd.
Ik achtte de "nazorg" die ik nog aan het filterscript heb gehad, en het verwijderen van hulpbestanden, als vanzelfsprekend voortkomend uit zijn verzoek een goed werkend filter af te leveren --- ik heb dus oprecht gemeend dat Peter het wel niet erg zou vinden als ik nog op zijn server zou werken om mijn rommel op te ruimen, en een zo optimaal mogelijk filter af te leveren.
Maar goed --- ik had dus een grote fout laten zitten, en daarom ging Peter zondag over de rooie, en had ik dat allemaal expres gedaan. Ik wist aanvankelijk niet wat er fout gegaan was, en heb maar de eerste "quick-and-dirty"-versie teruggezet.
Maar toen was 't al helemaal mis natuurlijk. Ik heb pas verleden weekend, toen Peter vanwege alle vermeende kraakpogingen met de politie ging dreigen, gedaan wat ik meteen had moeten doen, namelijk de code regel voor regel analyseren --- toen kwam ik er dus achter dat mijn "verbeterde code" dus alleen werkte als je een e-mail adres en/of URL meepost. Aangezien ik op mijn eigen posts (onder de naam Lagonda) altijd automatisch mijn e-mail en mijn URL meestuur, heb ik dat helemaal over het hoofd gezien.
Verder vind ik Peter's houding nogal misplaatst: ik heb een mogelijkheid gemaakt die aanvankelijk helemaal niet bestond --- zolang als zijn site in de lucht is, kunnen mensen onder de naam Yolenthe Heidenrijk posten. Maar, ik geef hem die mogelijkheid (waar-ie gezien de omstandigheden waarin ik dat aanbied toch wel erg over in zijn nopjes zou moeten zijn), maar als het niet goed werkt, dan heb ik ineens *ZIJN* filter gemold. Ik vraag me af: wanneer is MIJN poging tot hulp ineens ZIJN filter geworden waar ik logischerwijs ineens van af moet blijven? Ik heb geen projectplan of implementatietraject opgesteld, of een officiele gebruikersovereenkomst opgesteld, of auteursrechten overgedragen. Ik heb ook geen rekening gestuurd. Dus met welk recht meent hij te kunnen claimen dat het ineens ZIJN filter is?
En wat ik me ook nog bedacht: ik zou zelfs een erg goede reden hebben gehad om het filter ook gewoon EXPRES weer weg te halen, nadat Peter zijn crusade tegen Daniel aankondigde. Ik heb hem een vriendendienst geleverd, maar zodra hij de buit binnen heeft, trekt-ie zijn eigen plan, moet ik vooral niet in de weg lopen, en schendt hij de overeenkomst die ik op persoonlijke titel met Daniel heb gemaakt. Als dat ik gedaan had, dan had ik dat wel luid en duidelijk aan hem meegedeeld; dat ik het filter dus weer had verwijderd, en dat-ie het maar uit moest zoeken.
Ik had zijn site dan gewoon weer in originele staat gebracht, en dan had-ie OOK niet kunnen claimen dat ik ZIJN filter had gemold. Want het is zijn filter helemaal niet.
Wat een verhaal --- duidelijk zo?
Voor mij (PHP-ontwikkelaar) volstrekt duidelijk.
Algemeen: een samenwerking tussen een digibete klant en een IT-nerd zal alleen goed verlopen als de klant de IT-nerd vertrouwt.
Aangezien Breedveld Lagonda niet vertrouwt is het beste dat Lagonda kan doen zo ver mogelijk uit de buurt van het CMS van Breedveld blijven.
jpk
Lagonda, je bewijst weer eens dat je een minderwaardig mens bent. ;) Een beetje op Perl afgeven. Perl staat altijd nog mijlenver boven PHP en ik ken beide goed.
Ik ben nu blijkbaar ook geband op FN (ik kreeg geen foutmelding o.i.d. maar mijn laatste comment wil maar niet opduiken, werkt dat zo?).
Blijkbaar teveel gedramd :(
http://www.peterbreedveld.com/archives/00001550.html
Wie blijft er over?
Algemeen: een samenwerking tussen een digibete klant en een IT-nerd zal alleen goed verlopen als de klant de IT-nerd vertrouwt.
Zo is het maar net, en ik ben daar in mijn klantenkring ook wel eens tegenaan gelopen. IT is voor de leken een 'black box', en als er dingen misgaan (en dat schijnt nogal eens te gebeuren), dan valt of staat 't inderdaad met het vertrouwen dat een klant in je heeft. Dus ik had beter moeten weten. Maar ja --- ik dacht dat ik goede code had afgeleverd --- en ook daar had ik beter moeten weten.
Ow, ik heb waardering voor de syntax van Perl --- ik snap de schoonheid er van; ik ben er alleen niet goed in thuis.
En verder: het CMS van FN heeft geen database, maar slaat alles op in tekstbestanden. Hoe mooi Perl ook in elkaar steekt; als er teveel van de server wordt gevraagd, dan gaat het mis. Heeft denk ik meer met het besturingssysteem en allocatie van resources te maken dan met Perl.
Ik weet niet waarom comments nu in de wacht staan --- wellicht dat Peter er eerst zijn goedkeuring aan wil geven voordat-ie ze toelaat. Volgens mij bestaat er een dergelijke mogelijkheid.
In reactie op het artikel "Richtlijnen" van Peter Breedveld, schreef ik onderstaande reactie. Het heeft 1.13 minuten op Frontaal Naakt gestaan.
Het verwrongen wereldbeeld van een man die incidentele uitglijders van bezoekers algemeen verbindend verklaart. Die de schuld voor elk falen en voor elke verloren verdediging buiten zichzelf zoekt in een wanhopige poging het eigen gelijk en de eigen morele superioriteit te kunnen handhaven. Die in demagogische redeneringen afrekent met mensen die het voetstuk waarop hij ooit stond niet meer erkennen. Een pathologisch verweer, zo kenmerkend voor de narcist, dat elk weldenkend mens in een meewarig hoofdschudden op gepaste afstand brengt. Heftige bewegingen en beweringen van een radeloze en reddeloze man, die steeds dieper wordt gezogen in het moeras dat hij zelf heeft gecreëerd. Schreeuwend om erkenning die hij nooit meer zal krijgen. En die,hoewel ontmaskerd en gevallen, de vernietigende kritiek van omstanders nog steeds uitlegt als eigenlijke jaloerse bewondering. Hoe kan hij ook anders? In zijn universum, waarvan hij het eeuwige middelpunt is, veranderen de wetten niet in zijn nadeel. Wat nu geschiedt is hoogstens een intelligent spel dat eindigt met de herhaalde bevestiging van zijn voortreffelijkheid. En waarvan ooit zal blijken dat hij het zelfs heeft verzonnen om zich te vermaken. Uit verveling door te weinig prikkeling van ondermaatse opponenten.
Ik vind het prachtig geschreven Otto.
Het megalomane aliasjes-complex Breedveld toont zich in zijn reacties als een blinde-man met gestoorde realiteitszin en ziet met ogen wijd open niet wat hij aanricht.
Schepper
Jongens, probeer ook eens stiekem te genieten van Breedveld’s *kuch* betreurenswaardige doodsstrijd. Daar zit beslist een zekere mate van schoonheid in. Een knijper op de neus is overigens wel een aanradertje. Deze verwarde man wentelt zich namelijk zo wellustig in zijn oneindige voorraad eigendunk, dat hij zelfs niet eens meer de moeite neemt op de wc te poepen. Wel fijn voor mannetje Brussen, dat zich als fervent darmtoerist helemaal thuis voelt in de onvermijdelijke putlucht.
De valse doortraptheid van Peter Breedveld.
Nadat hij mijn bijdrage (zie boven) eerst onmiddellijk had verwijderd van Frontaal Naakt, ontdekte Breedveld later dat deze alsnog bij Lagonda een plekje had gevonden. Om niet te worden beticht van pure censuur heeft hij hij mijn bijdrage toch maar weer op FN geplaatst. Maar niet zonder direct een IP ban aan mij uit te delen, die ik overigens pas uren later ontdekte ontdekte toen ik onderstaand stukje probeerde te plaatsen.
Zie hier het stiekeme gedrag van een man in nood. Wel alsnog een reactie plaatsen uit angst voor gezichtsverlies, maar de indiener gelijk de toegang ontzeggen om een volgende keer geen last meer van hem te hebben.
Mijn tweede reactie (die ik dus niet kon plaatsen) luidt:
"Brussen is de wethouder Hekking van Frontaal Naakt. En waar Breedveld nog een afstraffing met woorden verdiende, is elk woord besteed aan Brussen te veel eer..."
Brussen zou ZO graag iemand willen zijn.... Maar dat kan niet, want hij is niemand.
Blijven lezen, mensen. Broeder Breedveld (vzmh) runt inmiddels z'n eigen moedjahedien! Op het radicaliserende FN verschijnen meer en meer grensoverschrijdende teksten die zo uit de mond van Holocaust-ontkenner David Irving en zijn vriendjes (ex-KKK opperhoofd en vrijetijdsnazi) David Duke en (Duke's publicist en zelfhater) Israel Shamir hadden kunnen druipen.
Ja-knikker Bertje Brussen etaleert hier steeds schaamtelozer zijn onmetelijke domheid, terwijl hoofddoekje Laila danst op het apocalyptische leed dat het woestijnnazisme de wereld heeft gebracht.
Op 14 09 2008 schreef Bert Brussen:
@Mark: Ten eerste werd de moordenaar van Van Gogh niet geinspireerd door een hadith maar was het een geschifte psychopaat die dankbaar gebruikte maakte van een hadith om de wereld extra angst aan te jagen
op 14 09 2008 schreef Laila:
Barry stel je niet aan.
Er zijn de afgelopen jaren meer mensen overleden aan de gevolgen van stoeptegels en andere zware objecten die van een viaduct naar beneden werden gegooid dan door de hadith. Of zouden die ettertjes ook geinspireerd zijn door de koran?
Ik kan haast niet wachten tot dat het nieuwe webmagazine er is. Worden mijn ogen tenminste niet steeds getrokken naar het gedegenereerde FN.
Loor schrijft op 22-08-2008 op FN:
"Lagonda's reacties snijden hout. Maar Lagonda is dan ook niet voortdurend op zoek naar bevestiging en aandacht".
Onder de column "Beschamend" op FN reageerde Lagonda:
"In feite vind ik de zefverzekerde toon die Hassnae gebruikt wel in erg schril contrast staan met het kasplantje dat Peter steeds van haar probeert te maken"
Dit roept bij mij de vraag op of relatie-therapie misschien nog een laatste redmiddel kan zijn om patient Breedveld te helpen.
Pocohontas
Zojuist werd "bij de buren" het volgende geplaatste & verwijderd:
______________________________________
In wat je wel "een vorig leven"zou kunnen noemen kwam ik dank zij mijn goede vader tot het begrip dat wie iets geheim wil houden dat niet aan anderen moet vertellen.
Ook leerde ik toen al dat zeker het in vertrouwen nemen van hen die de couranten volschrijven telkens weer op een diepe teleurstelling moet uitlopen, ongeveer zoals de gewaarwording van de (toetsenbord?)tijger die voor deze ene keer de schorpioen vertrouwde en er halverwege de rivier middels stekende pijn in de nek achter komt dat prikken nu eenmaal in de aard van het beestje zit, zelfs wanneer dat voor die schorpioen behalve een gebroken belofte eveneens een zekere verdrinkingsdood betekent.
Zoals de leerlingjournalist op de stadsredactie van het Buiten- Veluwse Sufferdje meestal bereid is zijn bloedeigen oom - dezelfde die hem de hele jeugd door van snoep uit eigen winkel voorzag - zonder een moment van aarzeling aan de schandpaal te nagelen wegens een gerucht over het vermoedelijk verkopen van in de magnetron gestoomd oud brood in ooms gerenomeerde brood- en banketzaak, wanneer dat een primeur en een stukkie op de voorpagina oplevert - zo gaat AL het journaille met fatsoenlijke maar wat naieve mensen om.
Krantenvolschrijvers zijn en blijven eerloos volk - maar klagen helpt niet want je kon het van te voren weten.
Combineer het met de zekerheid van een superieur moreel gelijk en iemand gaat stiekum kontknijpend en zich bezattend door de Barneveldse of Nunspeter kroegen, alle vrouwen ongevraagd bepotelend die zich niet vroeg genoeg uit de voeten maken - maar gelijktijdig wel op jacht naar de primeur dat burgemeesters of rechters óók erecties kunnen krijgen van anderen dan hun eigen vrouw.
"Tsss, 't is niet waar..." verzuchten WIJ vervolgens in onze grenzeloze naïviteit na het lezen van het ochtendblad "en het leek nog wel zo'n keurige man. Stijve Piemol? Keiharde Plassert? Van een 22 jarige hockey spelende studente met strakke billen en pronte borstjes? De oude pedofiele viespeuk - wat verbeeldt ie zich wel, dat ie als ambtsdrager meer is dan ons?"
Nu weet ik dat in het algemeen men weliswaar uiterste genuanceerdheid, strikte neutraliteit en onkreukbare objectiviteit te allen tijde in alle openbare uitingen zal belijden maar dat weerhoudt in praktische zin niemand er van zich aan te sluiten bij de winnende partij en in het geval van een weblog-oorlog / internet ruzie is dat dus altijd degene die IP-bans uit kan delen - mits die tenminste weet hoe dat qua software in z'n werk gaat, anders heb je d'r nog niks aan.
Daarmee eindigt weliswaar de dialoog, maar men kan natuurlijk nog steeds dagelijks een kijkje nemen bij de buren, om er vervolgens op de eigen webstek weer eens schande van te spreken wat voor naars d'r elders op het net door voormalige vrienden gezegd wordt.
Bloedkokende Beledigingen! Aperte Leugens! Anonieme Vuilspuiterij!
Ad Hominems! ("dat zoeken we op!") ("Dat hebben we opgezocht - Nu Kunnen We Meepraten En Voor Vol Worden Aangezien!")
En het opvoeren van verzonnen reaguurders die beamen wat je zelf wilde zeggen?
Het past keurig in de langjarige journalistieke traditie van buitenlandse correspondenten die de president van Amerika of de burgemeester van New York niet te spreken kunnen krijgen, te laat uit de kroeg komen voor de persconferentie en toch de kolommen moeten vullen en daarom maar ruim baan geven aan "Salomon Cohen" en "Ahmed Elnahiem"; Amerikaanse taxichauffeurs met een hart van goud op de juiste plaats die ter plekke de Midden Oosten problematiek kunnen oplossen met goedgekozen woorden en humoristische kwinkslagen en wonder boven wonder precies die mening die uw eigenste correspondent al had aan het begin van z'n stukje.
_____________________________________
Omdat Ikzelf, in m'n grenzeloze ijdelheid dacht wel aardig op dreef te wezen, wou ik het U niet onthouden...
Alweer een Judaskus van PB.
http://www.peterbreedveld.com/archives/00001553.html
Een van de voortekenen dat de Eindtijd Frontaal Nakende is....
In zijn laatste gedachtenwisseling met Tjerk ( Onder de column Domme Daniel) komt de paranoiode geest van onze patient duidelijk tot uiting.
Tjerk die het als als hulpsherrif van Breedveld als zijn taak ziet om de niet-meegaande bezoekers van FN op hun gebrek aan logisch redeneren te wijzen, doet er verder maar snel het zwijgen toe. Is Tjerkie bang voor de toorn van Breedveld de Grote of zou hij de hoop op redelijke en zinnige reacties van Breedveld hebben opgegeven?
Schuld = Angst
Had ik direct moeten begrijpen.
Maar ben een beetje traag...
EEN VAN DE ALIASSEN WAAR BREEDVELD ZICH VAN BEDIENDE WAS “STEKKIE.
Hieronder volgt een dialoog interior tussen breedveld en Stekkie.
op 14 02 2008 schreef judas:
Een proseliet is iemand die zich bekeert tot een religie zonder de uiterlijke verandering. b.v. besnijdenis te ondergaan.
Breedveld wordt betaald door het ministerie van religieuze zaken van Saoedie Arabie.
op 14 02 2008 schreef sabaroth:
Kijk eens aan wat een ruimdenkendheid: Een ministerie van religieuze zaken betaald iemand om naaktfotos op het internet te zetten.
Dat gaat nog helemaal goedkomen met deze wereld.
op 14 02 2008 schreef stekkie:
Ja, Judas, jij heb echt het licht uitgevonden. Zeg Peter, dan kan die FN borrel toch wel eraf als je door het ministerie van religieuze zaken betaald word.
op 14 02 2008 schreef Peter:
Weet je wat het kost om een harem vol moslima's te onderhouden, Stekkie? En het is dus niet zo dat je even je harem kunt binnenstappen, één of twee moslima's uitkiezen om daarmee de nacht in te eh, dansen. Nee, ze willen attenties, en cadeautjes, dure etentjes in sterrenrestaurants, sjieke lingerie. 'In de stemming gebracht', noemen ze dat zelf heel eufemistisch.
Dus ik ben daarom nu ook een bedelbrief aan het schrijven naar het Iraanse ministerie van religieuze aangelegenheden.
op 14 02 2008 schreef stekkie:
Als Saoedi Arabie al over de brug is gekomen volgt Iran vanzelf. Sjezus gozer, wat een geldwolven. Ze zijn ook allemaal hetzelfde. Maareh, zijn ze wel in voor wat meer dan alleen maar op de bank knuffelen?
op 14 02 2008 schreef Peter:
Stekkie wil ook wel eens een moslima proberen, merk ik. Stekkie, wat zal ik zeggen? Laat ik maar niks zeggen, want de redactie van Het Vrije Volk is nu al in spoedvergadering bijeen.
Maar het kan nog gekker
“Het Palestijnenstuk van Traudl zet ik er morgen weer op, met excuses aan BigPete en Stekkie.”
Gepubliceerd op 31.01.08 @ 11:
Hier excuseert Breedveld zich aan zichzelf.
Hoe zot kan iemand zijn.
Patient Breedveld geeft een mooi voorbeeld van het projectie-mechanisme in zijn laatste column op FN:
"In Vrij Nederland wordt wekelijks aangetoond dat in het begrippenapparaat van meneer Fallaux niet zoiets voorkomt als
voortschrijdend inzicht. Laat hem daar de oorzaak van zijn eigenn falen zoeken i.p.v. in de vermeende slechtheid van de ander".
Dat schrijft de man die er in zijn reacties op FN zo duidelijk blijk van heeft gegeven over geen enkel vermogen tot zelfreflectie te beschikken.
@ Lagonda.
Ik onderschrijf de laatste reactie van Marcel Vreemans.
Wanneer opent het nieuwe weblog zodat ook mijn ogen niet langer naar de zieke Breedveld worden getrokken?
Wat is dit hier, een draadje waar iedereen die door Breedveld gebant is commentaar geeft? (aanvullingen op mijn artikeltje over FN zijn welkom zie de link)
Ja, het is wat met die Breedveld. Je houdt niet echt een leesbare site over als je bij iedere nieuwe naam moet uitkijken of je niet weer met Peter te maken hebt. Volgens mij zit-ie momenteel behoorlijk te balen.
Hij heeft flink geinvesteerd in die site. Wat wil je, een 'journalist' van een universiteitsblaadje die er wat bij freelancet en dat op zijn leeftijd, da's niet erg indrukwekkend. De meeste van zijn opponenten (ik iig) zijn er wat dat betreft een stuk beter aan toe. En dan nog alimentatie moeten betalen ook.
Het viel me langzamerhand ook op dat hij wel erg graag die 'bloggie' had willen winnen. De prijzende quotes op z'n site getuigen ook van een zekere ijdelheid en ik herinner me dat hij een tijdje terug ineens wilde dat iedereen op een stuk van hem ging stemmen bij nujij of zoiets.
"Dat we er één (bloggie) winnen, want Frontaal Naakt is dan wel mijn kindje, zonder de enthousiaste medewerking van een aantal toegewijde vrienden was het niet de prettige oase voor de minnaars van het Goede Leven en een pittig gesprek geworden die het nu is."
Weg toegewijde vrienden, weg Goede Leven en weg pittig gesprek. Weg bloggie!
@ Koos,
Ja Koos je moet wat. Zelfs als je op FN fatsoenlijk en on-topic reageert ben je er niet zeker van of het de censuur van angsthaas / controlfreak Peter "ik heb altijd gelijk" Breedveld zal passeren.
En als je reactie geplaatst is, dan wordt je gepiepeld door een of meer van zijn aliassen.
Niels Leeser
Waar is dat artikeltje van je over FN te vinden; en welke link bedoel je?
Sorry beste 'anonymus' Niels Leeser,
maar die link is toch nogal duidelijk: de NAAM KOOS is de link !
Dan kom je nl rechtstreeks in de site "Wikisage". Go and have fun !
Maître Antoine
Breedveld komt er op Wikisage nog veel te positief van af.
De man bewijst immers zelf keer op keer dat hij niet goed snik is.
Neem nu deze oprisping weer in zijn laatste column over Elsevier van het zich journalist moemende
mallootje:
"Fallaux doet zich trouwens een stuk sjieker voor dan ie in werkelijkheid is, weet ik van s mans vroegere kennissen."
Eppo
Op FN heeft Breedveld enkele reacties op zijn site geplaatst.
Ook hier kan men weer zien hoe manipulatief hij te werk gaat.
Er staat ook een reactie van Elsevier.
Gaat men naar http://www.elsevier.nl/web/internetgadgets/debesteblogs.htm, waar dit citaat vandaan komt dan kan men het volgende lezen:
Frontaal Naakt
'Fundamentalistisch-secularistisch' weblog, gemaakt door frontsoldaten van de cultuuroorlog als Peter Breedveld, Bernadette de Wit en Gregorius Nekschot
Cor Spaans: "De website Frontaal Naakt van Peter Breedveld is een toonbeeld van smaak en intellect. Een fijne ontmoetingsplaats voor zeer uiteenlopende meningen. De vormgeving is een verademing en de reacties zijn van niveau."
Het citaat dat FN een toonbeeld van smaak en intellect is, is dus niet van de redactie van Elsevier zoals Breedveld doet voorkomen, maar van Cor Spaans.
Maar wie in allahs’naam is Cor Spaans……?-
Dan maakt een positieve kritiek van Elsevier natuurlijk meer indruk op de argeloze bezoeker van FN dan ene Cor Spaans, moet Breedveld gedacht hebben.
Dus Koos, op je site moet je dit ook even corrigeren.
Mij lijkt dat, net als al zijn andere aliassen, ook Cor Spaans uit de pen van bedrieger / manipulator Breedveld komt.
Om al de nicks waar Breedveld zich van bediend op Wikisage weer te geven, is onbegonnen werk. Dat zou vrijwel ieder dag om een up-date vragen.
Arthur
Behalve zijn optreden als onbeschofte vlerk tegenover de hem onwelgevallige bezoekers van zijn site, lijkt mij een belangijke achtergrond van veel van de reacties hier, dat Breedveld met zijn alias-bedrog het vertrouwen van zijn bezoekers verspeeld heeft.
In plaats van de reacies direct op hun inhoud te beoordelen, heeft zijn gemanipuleer er toe geleid dat vooraf bij de lezer de eerste vraag nu is geworden: "Zit Breedveld weer niet achter dit alias?".
H.Ankerman
Kan je nagaan wat een schoft die Peter is: hij is dus niet alleen Laila, maar ook Cor Spaans!
Heeft 'ie zichzelf zitten interviewen om die rotmoslims in een goed blaadje te zetten!
http://www.peterbreedveld.com/archives/00000522.html
Trouwens, die hele Hassnae bestaat ook niet - Hafid en Peter hebben samen een zus voor Peter verzonnen, die dan een hele toffe moslima zou zijn.
En Lagonda heeftie ook zelf verzonnen, die rot-Peter! Ons een beetje in het o'tje nemen - te makkelijk, dat doet een normaal mens niet!
Groetjes,
cnor
Nee, jij bestaat niet Peter. Jij bent bedrog. Je kunt je niet opwerpen als man van het vrije woord, als je niets anders doet dan mensen verbannen en wegjagen, om vervolgens te roepen dat je andermans vrijheid niet wil beknotten.
Look who's talking.
FN is geen plek voor ongesluierde opinies en vrije discussie. Het is een plek voor zelfverheerlijking. Effe laten zien hoeveel beter je dan anderen bent.
Wees eerlijk en zet op je site dat iedereen die niet net zo slaafs zoals jij achter Hassnae aanloopt, vernederd gekwetst en bedreigd wordt. Dan weet iedereen waar ie aan toe is, en hoeft niemand de vergissing te maken die wij hebben gemaakt.
Dat gedoe met die pseudoniemen? Dat is nog het minste. Maar dat mensen paranoide worden, en geen enkele reactie op je site meer vertrouwen...dat heb je helemaal aan jezelf te wijten.
SO PUT A SOCK IN IT!
Over Cor Spaans...
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119&AuthorID=41
Geen nick, maar een schrijvertje op het door PB zo vervloekte HVV.
Waar komt die comment van Cor vandaan? Niet van Elsevier, maar hier:
http://vetvetvet.web-log.nl/vetvetvet/2005/09/karel_gabler.html
'Een fijne ontmoetingsplaats voor zeer uiteenlopende meningen'
My ass
Breedveld klaagt over zijn artikel op wikipedia (zie link): Mijn probleem is dat ik in het artikel met naam en toenaam wordt genoemd en in verband gebracht met allerlei onverkwikkelijke zaken. Er wordt ook veel onwaars gesuggereerd. Frontaal Naakt is een politiek incorrect weblog dat sinds het begin veel onfris volk aantrok dat uitsluitend is geïnteresseerd in schelden op moslims en allochtonen. Daardoor heb ik mensen een IP-ban moeten geven, wat dan weer leidde tot protest van anderen en veel ruzies die soms uit de hand liepen. Uit wraak gaan mensen dan dingen beweren op Wikipedia, die slecht kunnen zijn voor mijn reputatie. Zo is er nu in het artikel sprake van Lagonda, die mij er op zijn weblog van beschuldigt onder psudoniem mijn eigen stukken aan te prijzen en discussies te beïnvloeden.
@ Daniel
Goed gesproken Daniel. Helemaal mee eens.
By the way, Ik was bijna in zijn Cnor-alias gestonken.
Zelfs ook hier op andermans site kan Breedveld blijkbaar het stiekeme gemanipuleer om zijn weblog op te pimpen niet laten.
Joost K.
@Koos
Opnieuw een mooi staaltje van de gestoorde realiteitsbeleving van Breedveld waar hij over mensen met een Ip-ban schrijft:
"onfris volk dat uitsluitend geinteresseerd is in schelden op moslims en allochtonen".
De feiten leren dat Breedveld ook hier liegt, draait en niet de waarheid spreekt.
Jan Peter B.
In het licht van de gebeurtenissen is de volgende (oude) link echt een aanrader. Peter op z'n best:
http://keesjemaduraatje.web-log.nl/keesjemaduraatje/2007/09/wroeten_in_huwe.html
Volgt iemand FN nog? Reuze interessant hoor. Eigenlijk is het er nog nooit zo leuk geweest. En ik moet toegeven dat ik mij (wellicht) vergist heb. Was ik er toch van overtuigd dat de overal weggepeste Brussen het zuigende schandknaapje van Breedveld was, nu lijkt het zo af en toe wel andersom te zijn. De snel radicaliserende Breedveld laat zich namelijk wel erg gretig meenemen in de nihilistische wereld van Brussen, waar het zichzelf hatende spiegeltje, spiegeltje aan de wand het denken minimaliseert.
Ook geweldig om te zien hoe simpel Nieuw Links in elkaar steekt. Hoe een eenvoudig piemelvisje als Hassnae de gehele voorraad zelfredzaamheid van Peter Breedveld al na een paar minuten zuigen wist door te slikken. Allah is groot, gorgelde zij ongetwijfeld tijdens die werkzaamheden, en Peter maar denken dat het compliment ZIJN jonge Heer betrof. Met als gevolg dat islambasher Peter samen met zijn *proest* seculiere moslim, vele moskeeën in Engeland bezoekt? Zijn schaamteloze onnozelheid blijkt zelfs grensoverschrijdend.
Lachen overigens die chronisch hitsige Brussen. Wereldkampioen in het Niets. Wedden dat het piemelvisje een lekker zusje heeft? Wat zou hij graag toetreden tot de elite binnen Nieuw Links. Ook zijn Allah is groot. Dat weet hij zeker. Nu nog een ‘body & mind snatchende’ maagd vinden.
Ik vraag me af wat toch het belang van Breedveld 's spermaslikkertje Brussen en van hulpsherif Tjerk is om op FN zo overduidelijk veel tijd en energie te besteden aan het bevredigen van het nieuw verworven gedachtegoed van Breedveld
cojones
@cojones
Zoals Geel al impliceert: Breedveld-adjudanten Brussen en Tjerk hebben vooralsnog geen toegang tot gerespecteerde multi-culti-periodieken en zijn vooralsnog gedoemd te op te treden als de gedachten-politiemannen van de FN-naturistencamping. Hun hoop om zich op deze wijze een plaats te verwerven binnen een in multi-culti kringen wel serieus genomen journalistieke medium is voelbaar.
Wel jammer dat de kans hierop met de referentie van een hoofdredacteur als patientje Breedveld erg klein wordt.
Gerard R.
Geert,
zoals je weet kan je alleen je eigen beschaving verliezen, en niet die van een ander. Of je op het gebied van beschaving iets te verliezen hebt, weet ik uiteraard niet.
Maar wat je hier aan seksistische en ja, racistische, leuterpraat uit, dat gaat mij in ieder geval te ver. Alsof een vrouw met een andere dan de Nederlandse afkomst niets anders kan zijn dan iemand met wie je neukt, en die verder niet de moeite waard kan zijn. Of je met andere argumenten dan een pijpbeurt op andere gedachten kan brengen.
Kortom, Geert Geel, seksistische praatjes en gedachten zijn kennelijk niet alleen voorbehouden aan aanhangers (al dan niet seculier) van de islam.
groet van Caroline (die als Ernst wel eens op FN reageerde).
@Caroline
Kun je mischien even uitleggen waar in de reactie van Geert Geel het racisme schuilt?
En wat dat "seksime" betreft:
De reactie van Geert Geel is slechts een fraaie plastische beschrijving van de verwrongen relatie tussen Breedveld en zijn veroofde zoals die door iedere kritische obsevator op FN kan worden geconstateerd.
Het racistische (nou ja, etnofobische of hoe je het ook wilt noemen) en seksistische element heb ik al benoemd, en ook waarom ik daarvan sprake vind.
Voor alle duidelijkheid: ik ken geen van de mensen die in de twist betrokken zijn.
Hoe de relatie tussen PB en zijn vriendin eruit ziet, weet ik dan ook niet. Ik denk dat dat voor iedereen geldt, behalve dan voor de mensen die de betreffende relatie hebben. Uiteraard zou ik er van alles over kunnen fantaseren, maar daarbij zou ik me wel realiseren dat de inhoud van mijn fantasieEn meer over mij zegt dan over de objecten van mijn fantasie.
God zij geloofd en geprezen overigens, dat ik geen enkele fantasie koester over PB en/of zijn vriendin.
Beste Caroline, mijn reactie is volledig op niveau met het huidige FN. Een hele reis naar beneden inderdaad, maar ik weet zeker dat de hier meeglurende, achteruit wandelende aapjes Bert & Ernie mij anders niet begrijpen. Probeer het zelf maar eens. Wie de kooi binnenstapt en met de troep tracht te communiceren, zal zich uitsluitend moeten bedienen van simpele poepwoordjes als pies, neuken, spuiten en slikken, anders stoppen ze gelijk met masturberen en komen ze met opgetrokken lip op je af.
Wel interessant is de 180 graden ommezwaai die Breedveld heeft gemaakt. ‘Van quasi-amusante islambasher naar geradicaliseerde moskeeganger in only three months’, zou Jenny Craig hem adverteren. En op wat voor wijze.
Fascinerend om te zien hoe ‘s mans moraal omgekeerd evenredig blijkt te zijn aan de druk in z’n ventieltje. Zou het piemelvisje de armzalige Breedveld vlak voor het zingen de moskee uitjagen, dan moeten we de bus, de trein en misschien wel alle aanslaggevoelige plekken maar eventjes mijden.
@ Caroline
Als het over de relatie tussen Breedved en zijn nieuwe verloofde gaat, is er heus geen noodzaak tot fantaseren aangezien Breedveld zelf in zijn reacties het symbiotische karakter van zijn verhouding met H. bij voortduring etaleert en goed duidelijk wordt hoe het duo elkaar in een verstikkende greep heeft.
In een reactie, onder de column "Beschamend" signalerde ook Lagonda reeds een interessant aspect van die gestoorde relatie door op te merken dat Hassnae door Breedveld als een kasplantje behandeld wordt.
By the way: misschien kun je even het woordenboek openslaan bij de woorden racisme en seksime. Misschien weet je dan een volgende keer waarover je eigenlijk spreekt.
Een kleine fantaisie erotique:
Al tijden verkondigde Breedfielt dat ie hoofddoeken zo geil vindt.
Sinds een poosje is het dan zover en neukt ie een heuse moslima.
Weliswaar is H. niet in een doek gewikkeld, maar teneinde 's mans lasciviteit op het gewenste niveau te krijgen zal H. ongetwijfeld aan het verzoek van B. willen voldoen er tijdens de copulatie een te dragen.
@Caroline v/h Ernst v/h Peter?
God zij geloofd en geprezen als jou nog enigszins inzicht bij te brengen valt.
Verder sluit ik me van harte aan bij Vero.
Hallelujah!
Ik raak zolangzamerhand zeer benieuwd naar dat nieuwe weblog van Lagonda.
Dat gelul van sommigen hier over het seks-leven in de FN-sekte hangt me behoorlijk de keel uit.
Jose,
nee, Peter ben ik niet en nooit geweest ook. Het leek me gewoon zuiver om duidelijk te maken onder welke naam ik eerder wel eens iets op FN schreef. Gezien de manier waarop PB op mijn bijdragen daar reageerde, zou je kunnen veronderstellen dat ik niet door diepe liefde voor PB gedreven mijn opmerkingen plaatste.
En Vero, erg sterk, werkelijk erg sterk, die opmerking over dat woordenboek.
En met Jelle ben ik het zeer eens.
@Caroline
Begrijp ik goed dat Breedbek je op FN flink afgezeken heeft?
Maar waarom moet je hem dan hier komen verdedigen?
Ach, je zult met masochistische neigingen wel lekker voelen in het SM kelderjte dat FN heet.
Vero,
Begin je nu ook al over mij te fantaseren?
@Caroline
Tja , Caroline wanneer je hier loyaliteit toont voor iemand als Breedveld door wie je met weinig respect bent bejegend, dan leidt dat al gauw tot vraagtekens en hypotheses.
Maar misschien kun je de vraag van Vero beantwoorden en daarmeee wellicht een eind aan haar/zijn enigszins wilde maar wel interessante speculatie maken.
Wat noopt je ertoe om hier een ongemanierde vlegel als Breedveld
Breedveld te komen verdedigen?
paracetamol
Ik verdedig PB helemaal niet en heb er ook geen enkele behoefte aan om dat te doen. Maar ik mag toch gewoon zeggen dat ik bepaalde opmerkingen smakeloos vind? En dan moet iedereen zelf verder maar weten wat die daar al dan niet mee doet.
En of ik al dan niet aan SM doe, dat lijkt me iets wat alleen mij en een eventuele partner aangaat.
Maar uit mijn bekentenis dat ik niemand van alle betrokkenen in deze ruzie ken, zou je al hebben kunnen afleiden dat ik me niet in de kelder van PB bevind, en ook niet de behoefte heb daarin te geraken.
@ Caroline
Heb je Breedveld op FN kunnen zeggen dat je ook zijn opmerkingen smakeloos vindt?
Lijkt mij van niet, anders had je daar vast al een IP-ban van ons beklagenswaardige psychiatrisch patientje gehad.
Walther P.
"op 23 09 2008 schreef N. Molrat:
De nog steeds FN-verslaafde bannelingen die zo smachtend wachten op het nieuwe dogmatisch anti-dogmatisch webmagazine van Lagonda hebben in elk geval weer kunnen genieten vandaag. "
http://www.peterbreedveld.com/archives/00001561.html
Zeker, Holrat. Het was inderdaad weer vol genieten op Ranzig Naakt. How low can you go! Het is zelfs de arme Loor opgevallen.
Ja, loor lijkt opgevallen te zijn
dat ze mogelijk gepiepeld wordt door Breedveld/Kaka, maar ze kijkt
daarna snel weer braaf de andere kant op.
Wel opvallend, die serviele houding
bij Loor ten opzichte van Malle
Pietje Breedveld.
Zoiets verwacht je toch eerder bij
een lid van een sekte dan van een vrouw met de autonomie waarop Loor zich in haar columns laat voorstaan.
Marli
Walter, geen zorg, ik heb altijd alles gezegd en geschreven wat ik wilde zeggen en schrijven.
Leuk spelletje op Fn, wie is wie
als ik op mijn jeuk zou afgaan, dan zou ik beweren dat jij, asmodeus, peter breedveld bent.
op 28 08 2008 schreef Peter:
En mijn jeuk zegt mij dat jij, Kaka, de Eenvoudige Allochtoon bent.
In tegenstelling tot wat hier en daar wordt gebruld, bedien ik me niet van allerlei pseudoniemen om mijn eigen stukken toe te juichen. Ik schrijf en reageer onder eigen naam, behalve als het onder de namen Lydia en Jamila Laoudadi is.
Asmodeus is gewoon Asmodeus.
Deze reactie was op een opmerking van kaka dat breedveld Asmodeus zou zijn
Zo houden ze elkaar bezig daar op FN
De eenvoudige alochtoon was aanvankelijk erg anti-breedveld.Als kaka is hij omgedraaid. Waarschijnlijk hebben breedveld en hassnae en de iman hem duidelijk gemaakt dat zij aan de "goede" kant, d.w.z. de pro-islam kant staan.
En mijn jeuk zegt me dat Breedveld en zijn concubine betrokken zijn bij de in oprichting zijnde moslimoproep zenit
@Geert Geel
Heb jij het nu over deze Bert Brussen?
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/53874
@Judas
BBreedveld weet niet in welke bocht hij zich moet draaien om aan Loor te verklaren dat hij Kaka niet is en omdat hem woorden te kort schieten, moeten de FN-ertjes uiteindelijk maar gedag tegen kaka zeggen (= Ip-ban in de termen van Malle Pietje).
En Loor? Loor blijft tegen beter weten in denken/hopen dat het allemaal niet waar is.
(Stockholm-syndroom?)
Breedveld heeft met zijn weblog een nieuwe dimensie gegeven aan de wijze waarop de dissociatieve stoornis zich kan uiten.
Dr. Prick
Ik heb het over 't laffe mannetje dat net iets te graag de ander voor gristenhond uitmaakt, om daarmee te verdoezelen dat hij het in z'n ranzige stringetje doet voor de oprukkende moslims. Brussen is de belichaming van het failliete links-fascistische gedachtegoed.
Ach, aan dat arme blatende schaap brussen moet je niet teveel aandacht schenken. Het heeft in Nijmegen filosofie "gestudeerd".
Nou, dan haal je eens meewarig de schouders op, he glimlacht eens hoofdschuddend en je hoopt dat het eens weer allemaal goed zal komen met zo'n jongen, al zal het in het geval brussen wel héééé'l lang duren.
Ik denk -weet eigenlijk zo goed als zeker- dat kaka Eenvoudige Allochtoon is.
De argumenten en feitjes die kaka aandroeg om te bewijzen dat er geen zes miljoen joden zijn vermoord (jodenster, zwaai zwaai), vind je over 't algemeen bij twee groepen; neo-nazi's en anti-zionistische/radicalere moslims.
Veel moslims denken dat als ze Shoah wegcijferen, Israel geen legitimiteit meer heeft. Dat komt omdat ze de religieuse en historische band die Joden met dat land hebben, niet kunnen erkennen omdat het in conflict is met de Islamitische blik op zowel de toekomst als het verleden.
Het leek me dus aannemelijk dat kaka een moslim was, of althans iemand met die achtergrond. Je kunt veel naars over PB zeggen, maar niet dat het een Neo-nazi is. Hassnea bleef in mijn optiek over, maar ik heb me niet gerealiseerd dat het ook een kennis kan zijn.
In iedergeval iemand die blijkbaar een bepaalde bescherming geniet. Misschien durft PB geen moslims aan te vallen omdat ie dan bang is dat zijn vriendinnetje boos wordt.
Liefde maakt blind, een blindheid die vaak iets weg heeft van waanzin.
-Op zich wel een aardig moment om er op te wijzen dat op Het Vrije Volk een holocaust ontkenner nooit getolereerd zou worden.
Anyway, ik vind dat Carlonine gelijk heeft.
Die liefdes waanzin is erg genoeg en je hoeft geen details te verzinnen van sexuele of psychische aard.
Ook het gebruik van verschillende pseudoniemen is geen bewijs van psychische problemen.
Zelfs niet het metjezelf eens zijn onder pseudoniem, hoewel dat best een beetje griezelig is. Is het niet juist de grap om onder pseudoniem met jezelf in discussie te gaan?
Manchmal bin ich nicht mehr meiner Meinung, zei Wolf Biermann (Jood en ex-comunnist, zwaai zwaai).
Schrijven en meedoen aan discussies doe ik voor m'n plezier. Ik wil zonder bloot te staan aan vernederingen de grenzen kunnen verkennen van m'n gedachtes. Discussies mogen best hard zijn,
Maar wat blijkt, FN is een BELANGRIJKE weblog. Althans voor mensen die zichzelf heel erg belangrijk vinden. Mensen die misschen zelfs graag zouden willen doorstoten naar de gewone media.(Zoals ze het mij hebben zien doen?)
Daarom maakt het niet uit waar het over gaat, het is een visite kaartje waarop geen dingen mogen staan die je verdere carriere in de weg kunnen staan. Desnoods hebben ze het maar weer over hun geslachtsdelen, of daar haar op groeit, en hoe mooi het allemaal is wanneer je er pindakaas op smeert. Triviliateit.
Want zolang er een streng religieus Islamitisch land bestaat wat er naar streeft om Israel van de kaart te vegen, lijkt mij dat er een noodzaak bestaat daar iets van te zeggen. En ook een noodzaak om Moslims die bij het genocidale gebral uit Teheran hun schouders ophalen, erop te wijzen dat ze in zekere zin een morele een verantwoordelijkheid dragen voor wat er straks in hun naam staat te gebeuren.
http://mwcnews.net/content/view/25455/42/
Het zou mij niet verbazen als het allemaal pseudoniemen, familieleden, vriend(innet)jes of kennissen zijn die op Frontaal Naakt reageren.
Ik kreeg na een paar reacties al een onaangekondigde ban (met zo'n 'geenstijlse' doodverwensing erbij). Hoewel mijn inbreng, zeker in vergelijking met wat anderen (mogen) schrijven, keurig netjes verwoord was.
Maar ja, ik ben geen kennis of vriendje. Kennelijk duldt PB gewoon geen buitenstaanders.
Teun
Daniel, dat jij gepubliceerd hebt en misschien nog steeds schrijft voor een van de "grote" kranten is iets dat breedveld jou nooit vergeven zal.
Gespreksleider van het debat 'Doorbreek de Stilte, Roterdam zusterstad Gaza' was een palestijns-Nederlands journalist genaamd Imad el Kaka.
Toen dacht ik opeens: zou dát de Kaka geweest zijn op het weblog van Frontaal Naakt? Mij lijkt dit in het geheel niet onwaarschijnlijk.Philippine.
Breedveld gaat vrolijk verder met zichzelf in debat via alterego Ozymandias.
Pocohontas.
Wanneer gaat u weer eens wat schrijven? Ik kijk iedere dag op uw site en ik mis u!
Het is hier zo levendig als een bejaardensoos.
Het gebeurt toch niet allemaal ergens anders, hè? Mis ik weer iets?
Hoe langer het duurt voordat die nieuwe site de lucht in gaat (als 't ie er ooit komt..), des te meer krijgt Peter Breedveld gelijk met het wieberen van Lagonda van FN.
En dat gun ik PB eigenlijk niet.
Lagonda, waar bestu bleven? Mi lanckt so naer....Philippine
http://www.zombietime.com/lefts_big_blunder/
Kijk, dat is nou typisch. Hier houdt iemand fascinerend verhaal over de invloed van de linkse media en andere zaken op de uitslagen van 'election polls'. En ergens in zijn verhaal gaat het zomaar opeens zonder waarschuwing over Israel en Arafat. Dat kan, want de schrijver is Amerikaans en schrijft voor een Amerikaans publiek. Een publiek wat joden en Israel als doodnormale zaken beschouwd, en voor wie een voorbeeld uit Israel niets anders is dan gewoon een eh, nouja voorbeeld.
De schrijver heeft wat te vertellen en gebruikt daarvoor verschillende relevante voorbeelden die hem bekend zijn. Waaronder dus ook iets wat is gebeurd in het Midden Oosten. De schrijver geeft dat voorbeeld omdat ie er vanaf weet. Hij kan het zonder zich zorgen te maken over de reacties van zijn lezers gebruiken, en die begrijpen zonder verdere uitleg wat ie er mee bedoelt.
Mijn ervaring is nogal anders, in de omgeving waar ik mij dacht thuis te voelen -althans uitgenodig werd om mij daar thuis te voelen- bleek dat alles wat joods is, op een afzonderlijke manier moet worden behandeld. Voor dat publiek zijn Joden namelijk iets speciaals, iets geks, iets raars, iets waar je niet in een gezond Christelijk gesprek zomaar over begint, althans niet zonder tijdige waarschuwing vooraf.
Dus ook al is het gerelateerd, zoals zo'n beetje alle religieuze zaken, dan nog dien je geen vergelijkingen te maken met, of voorbeelden te halen uit, de joodse wereld. Alleen onder bepaalde omstandigheden, op jodendinsdag of tijdens het jodenspeelkwartier, mogen huisjoden hun zegje doen. Deed ik dat buiten het jodenuurtje om, wat regelmatig gebeurde want mijn mond houden is niet mijn sterkste kant, dan werd dat als zwaar irritant ervaren. Als pronken met de jodenster. En dat is natuurlijk uiterst kwalijk. Want daarvoor hebben we dodejodendagen en andere van te voren aangekondigde jodenmomenten.
Erg lastig, want als een Moslim het over de Islamitische traditie van jongensbesnijdenis heeft, dan kan ik de gedachte niet onderdrukken dat honderden miljoenen Moslimmannen hun voorhuid missen ter nagedachtenis aan de joodse mythe waarin God het land Israel aan de joden heeft belooft. Dat Moslims daarom zonder voorhuid rondlopen en gelijkertijd in overgrote meerderheid hartstikke anti-Israelisch zijn, vind ik een geinige observatie, en die maak ik omdat ik kennis heb van die joodse mythe, van het middenoosten conflict en van het lot van Islamitische voorhuiden. Niet omdat ik joods ben, hoewel ik dan misschien niet zou hebben begrepen waarom dat nou zo grappig was, en geklaagd zou hebben waarom mijn armzalig oog geheel onverwacht geconfronteerd moest worden met al die jodenwoorden. Te mee daar de webführer niet van te voren toestemming had gegeven om het over jodendingen te hebben.
Anyway, fascinerend om te zien hoe er zich vervolgens een discussie ontwikkelt over het wel of niet kwetsen van Joden. Waarbij dezelfde persoon die eerder van Joden verwachtte dat ze uit eigen beweging de Shoah ontkennen omdat ie er zelf te laf voor was, ook nog van mening bleek te zijn dat het beledigen van mensen die in sprookjes geloven hetzelfde is als het kwetsen van mensen wiens familie is uitgeroeid.
Daarmee bedoelde Brussen overigens niet dat ie van plan was om op vacantie naar Rawanda te gaan en daar wat Tutsi's uit te lachen (die zouden hem namelijk doodslaan), maar dat er wat hem betreft geen verschil bestaat tussen geloof en nationaliteit. Een observatie waardoor mijn familie een generatie eerder een enkeltje Sobibor kreeg (waarvoor dank). Ohja en dat de Shoah natuurlijk netzoals de profeet Mohammed ook een sprookje is, waaruit blijkt dat ik de betekenis van zijn eerdere verzoek aan de overgebleven Joden in dit land om zelf de Shoah te ontkennen door hem er niet langer aan te herinneren en als het even kan ook nog door zich te gedragen alsof er niets is gebeurd, inderdaad correct heb begrepen.
Geen wonder dat PB zo blij met 'm is.
@ Daniël565
Bert Brussen is een blaaskaakje.
Hij speelt nu voor nar op FN.
Niemand neemt hem toch ook maar een beetje serieus?
Een reactie plaatsen